Klachtenregeling, Spicy Dutchman
Bedrijfsgegevens
Spicy Dutchman is een handelsnaam van NK DevelopmentPolingstraat 34, 4184DL Opijnen, Nederland
KVK: 80974104, BTW: NL003515568B03
info@spicydutchman.nl
www.spicydutchman.nl
1. Klachtenprocedure
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@spicydutchman.nl. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren en samen tot een passende oplossing te komen.
2. Geschilbemiddeling via WebwinkelKeur
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. WebwinkelKeur bemiddelt kosteloos tussen consument en webwinkel om samen tot een oplossing te komen.
Mocht bemiddeling via WebwinkelKeur niet tot een oplossing leiden, dan heb je de mogelijkheid om je klacht voor te leggen aan de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak van deze commissie is bindend voor zowel consument als ondernemer. Aan het voorleggen van een geschil zijn kosten verbonden die door de consument aan de betreffende commissie moeten worden voldaan.
3. Online geschillenbeslechting (EU)
Voor consumenten binnen de Europese Unie is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
4. Contact
Heb je een klacht of vraag over deze procedure? Neem contact op via info@spicydutchman.nl.
Laatste update: oktober 2025